|
Post by Jean on May 6, 2010 21:54:43 GMT 1
|
|
|
Post by Leo on May 6, 2010 22:16:17 GMT 1
Shaolin, mycket fascinerande tingestar... Minns en snubbe som snackade om bruce lee. Han gjorde enarmsarmhävningar på två fingrar. Inte riktigt lika imponerande, men den snubben ansåg att det var hyfsat omöjligt att lyckas med det.
|
|
|
Post by Jean on May 6, 2010 22:33:53 GMT 1
Well, som sagt, de påstår att det bara finns två människor vid liv som klarar av det XD Det där krävs balans och bålmuskler från helvetet för att göra på händerna liksom.
En dag skall jag också ha balans så att jag inte blir förbjuden från att göra riskabla balans-grejer utan någon som kollar mig : (
|
|
|
Post by Leo on May 7, 2010 11:38:29 GMT 1
Träna träna träna Jag har ju börjat träna nu. Ska ev börja på boxning/mma med psycho sovjettränare (olympia heter stället). Tror den ena tränare har den typen av bröstmuskler för jag såg honom göra något åt det håller som den där mörkhyade snubben i första videon du lade upp. It's freaky.
|
|
|
Post by Jean on May 7, 2010 17:09:00 GMT 1
Min instruktör är från vitryssland, så (vilket är varför jag inte kan gå idag och ett till pass om två timmar, uuuh) Ämnesrelaterat:
|
|
|
Post by Jean on May 9, 2010 21:13:55 GMT 1
Too little posting, filling up the silence with youtube
|
|
|
Post by Leo on May 11, 2010 14:53:47 GMT 1
Cooolay! Gillade "I'm not a spider" (kanske hörde fel, men hade varit en skön ursäkt). Men ja, man borde träna mer. Dock så tror jag utifrån egen erfarenhet att iaf jag sporras mer av mig själv än av en tränare. Om de sporrar mig så slappar jag och litar på dem, typ. I'm an idiot I know zomg nått ändrades i msn fönstret precis när dataljudet kom på i video nr2. kändes som att ljudet tog över min dator ;D Too little posting? You've missed me ey? *pet pet* Nice video för övrigt, sånt är mys. Har du varit inne och kollat nått på dansgrejen som är i stan? Eller den kanske inte har börjat än... är inte så insatt men funderar på att kolla lite. Måste få lite liv nu när man äntligen fått mindre lektioner och det är varmt nog för att vara ute. Samt att mitt kameraminne är fixat nu
|
|
|
Post by Leo on May 11, 2010 16:44:21 GMT 1
Dagens låt för min del, i två versioner, för att jag är jobbig och älskar dem bägge:
Spruckna röster asså, mmmmmmm, whiskeyröst, öronmassage. Måste hitta mer sånt. Kan tänka mig att Jean har whiskeyröst, eller? Min kusin har det och min kusin på andra sidan har mörk röst... hoppas min röst utvecklas åt nått av de hållen... Även om det känns osannolikt. Rösten utvecklas väl inte så möe efter 18?
Btw, mwehehehe scottish darth vader ;D
|
|
|
Post by Jean on May 11, 2010 18:43:13 GMT 1
"This is dangerous!" Is my favorite, I love the way he says it And well, you know I love my "Cry blood or do it again"-instructor, I don't have the self discipline to push myself to the limit if I'm alone. (Sadly, said instructor is the reason why I haven't been able to walk until today since saturday, and now I still look like I'm retarded.) Dansgrejen i stan? Alltså, du får vara lite mer specifik, det är en stor stad och jag hade dansgrejer att gå på inne i stan förra veckan och har det nästa vecka, men jag betvivlar starkt att det är några du tänkt på xP
|
|
|
Post by Jean on May 11, 2010 19:40:22 GMT 1
And ffs, youtube tags aren't that hard to add yourself. I do find it weird that we apparently sit with the same damn youtube videos. The acoustic one is my favorite. And Liz, it's an English site, speak English, I know you need the practice!
|
|
|
Post by Leo on May 13, 2010 16:11:44 GMT 1
Hrr hrr hrr I don't know if I would ever let an instructor have that kind of power over me. My old kung-fu trianer made me work real hard once, and it was cool actually. But I dunno, unless they're on to me like hell I probably wont do the effort, which is difficult when you're supposed to train a whole group of people. I don't train superhard when I'm alone either. The advantage there is that I can train more often and I don't have to go anywhere to do it. Don't worry about walking weird, you're still gonna be the cutest girl at Lincon Speaking of English, you switched to Swedish in the middle of a post *spank*. But about the dancy-thingingi. Den heter Urban connection 2010, street-stuff. Har pågått sen den 7e och slutar den 17e. Man får dock lite dåligt info för olika sidor skriver om olika saker. Så ja... jag vet i fan vad jag ska göra, gå dit eller ej... stressa med skolan och deka antar jag. And yes, I'm lazy and don't fix the links myself ;O
|
|
|
Post by Balthazar on May 18, 2010 13:20:06 GMT 1
This sends shivers down my spine. Think I'll play some Sonic now ^^
|
|
|
Post by Jean on May 18, 2010 14:17:49 GMT 1
From Lincon I come home to Sonic. You never get away from the nerdyness Some pretty crazy shit happened though. I'll tell the two of you when you're online.
|
|
|
Post by Isola on May 18, 2010 14:42:37 GMT 1
Metalocalypse!
|
|
|
Post by Balthazar on May 18, 2010 14:57:35 GMT 1
You shall never get away from the nerdyness!
Oh! And Carlin is awesome
|
|